אודות SAP Business One

מערכת SAP Business One היא המובילה בתחום ניהול עסקי ופיננסי, במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים.

מעל 30,000 לקוחות כבר משתמשים ב-SAP Business One ברחבי העולם ומנהלים תהליכים עסקיים בתחומים שונים כמו מכירות, הפצה וכספים – והכל באמצעות מערכת אחידה, משולבת וקלה לשימוש.

בעזרת SAP Business One תוכל לקבל גישה מיידית לנתונים קריטיים היוצרים תמונה מלאה ועדכנית על העסק שלך – כך שתוכל לספק מענה מהיר ללקוחות ולפתח את העסק שלך באופן רווחי יותר.

פתרון SAP Business One מסייע לך לנהל את כל תחומי הפעילות העסקית – מכירות, כספים, בנקים, רכש, ייצור, ניהול מלאי וניהול קשרי לקוחות והכל באמצעות מערכת אחת גמישה.

SAP Business One מאפשר לך ולצוות שלך:

לקבל תמונה מלאה ועדכנית על העסק בעזרת מקור יחיד ומדויק המרכז את כל הנתונים העסקיים ועל ידי מתן גישה מיידית למשתמשים בעסק למידע הדרוש להם בעבודתם היומיומית.
להרחיב ולשמר את בסיס הלקוחות באמצעות האינטגרציה בין המודולים השונים במערכת תוכל לקבל מבט כולל על לקוחותיך בכל התחומים – מכירות, הפצה וכספים – אשר יסייע לך לגלות דרכים חדשות להגיש ללקוחותיך שירות מהיר וטוב יותר.
ליהנות משליטה יזומה בפעילות העסקית באמצעות מערכת התראות אוטומטית המובנית במערכת אשר מאפשרת נקיטת פעולה מיידית כתגובה לאירועים עסקיים ובהתאם לצורכי העסק. חסל סדר פעולות גוזלות זמן הננקטות לאחר מעשה.
לייעל את הפעילות העסקית בזכות האינטגרציה הטבעית במערכת בין תהליכים עסקיים מרכזיים בתחומים כמו מכירות, רכש, מלאי וכספים, באופן שמונע שגיאות והזנה מיותרת של נתונים.
לבצע התאמה לצרכים המשתנים שלך בעזרת כלים נוחים שיתאימו את SAP Business One לצרכים העסקיים הספציפיים שלך ולהעדפות של המשתמשים השונים.
להטמיע פתרון שאפשר לסמוך עליו מבית SAP, החברה המובילה בעולם לפתרונות תוכנה עסקיים, ומגיע אליך באמצעות רשת עולמית של שותפים עסקיים המספקים שירותי מכירה והטמעה ללקוח.

מערכת SAP Business One מציעה לך יכולות מרשימות ב-12 תחומי ליבה מרכזיים (מודולים):

  1. כספים
  2. הזדמנויות מכירה (CRM Sales)
  3. מכירות
  4. רכש
  5. כרטיסים
  6. בנקים
  7. מלאי
  8. ייצור
  9. שירות (CRM Service)
  10. תכנון דרישות חומרים (MRP)
  11. משאבי אנוש
  12. דוחות

ניהול חשבונות וכספים

כספים – טיפול בכל התהליכים הפיננסיים, כולל לוח חשבונות ראשי, תנועות יומן, תקציב וכן הגדרה ותחזוקה של חשבונות – הכל במערכת אחת, עם אוסף מקיף של כלים ודוחות.
תקציב – יכולות להגדרת וחלוקת תקציבים כמו גם, אפשרות למעקב תקציבי, דיווח ובניית תרחישי תקציב וכן מערכת התראות המיידעת את המשתמשים האחראים בכל חריגה מהתקרה התקציבית שנקבעה.
בנקים – מעקב אחר כל התהליכים הבנקאיים, כמו תקבולים במזומן, כתיבת המחאות, הפקדות, תשלומים מראש, תשלומים בכרטיסי אשראי והתאמת חשבונות.
דוחות כספיים – דוחות כספיים נוחים לשימוש, כולל מאזנים, דוחות רווח והפסד, ניתוח תזרים מזומנים, דוחות כרטסת, השוואה בין תקופות דיווח ודוחות תקציביים.

ניהול קשרי לקוחות (CRM)
ניהול הזדמנויות מכירה – ניהול תהליך המכירה בשלמותו, על שלביו השונים. ניתן לנהל מעקב אחר הזדמנויות המכירה הפתוחות והפעילויות השונות אשר נעשו מול הלקוחות, לנתח את תוצאותיהן ולגבש תחזיות להכנסות פוטנציאליות. כמו כן, ניתן לפקח על הזדמנויות מכירה ולנתח אותן בעזרת דוחות דינאמיים ודוחות תחזית מכירות.
אינטגרציה עם Microsoft Outlook – יבוא נתוני לקוחות מ-SAP Business One לתוך רשימת אנשי הקשר שלך ב-Microsoft Outlook. ניתן לסנכרן פעילויות ומשימות המוזנות בלוח השנה שלך ב-SAP Business One עם לוח הפעילויות שלך ב-Microsoft Outlook.
שירות לקוחות – מאפשר לצוות טכנאי שירות הלקוחות לטפל בקריאות שירות, לנהל ולתעד חוזה שירות ולעקוב אחר כל הפעילויות הקשורות באינטראקציה עם הלקוח.
ניהול כרטיסים – ניתן לנהל את כלל הנתונים על הלקוחות, הלקוחות הפוטנציאלים ועל השותפים העסקיים בכדי לטפל בלידים ובהזדמנויות מכירה, כולל פרופילים של לקוחות, רשימות אנשי קשר, יתרות חשבונות ופעילויות מול הלקוח או הלקוח הפוטנציאלי.

תפעול והפצה
מכירות ואספקה – הפקת הצעות מחיר, הזנת הזמנות של לקוחות, הגדרת מועדי אספקה, עדכון רמות מלאי, דיווח על יתרות שוטפות של לקוחות וניהול כל פעולות החיוב והחשבונות החייבים.
רכש – ניהול חוזים ועסקאות עם ספקים כגון הזמנות רכש, עדכונים בכמויות מלאי, טיפול בעלויות יבוא והעמסתן, ניהול החזרות ואשראי ספקים.
ניהול מלאי – טיפול ברמות המלאי וניהול פריטים, מחירונים, מחירים מיוחדים, העברות בין מחסנים והתאמות מלאי – הכל באמצעות אינטגרציה עם תהליכים אחרים, כמו מכירות ורכש, המובנית במערכת.
תכנון הייצור – ניהול דרישות הייצור באמצעות תהליך המבוסס על אשף תכנון דרישות חומרים, שיאפשר למתכנן להגדיר תרחיש תכנון בחמישה שלבים פשוטים ולחזות את הביקוש על סמך תחזיות.

ניהול ודיווח
משאבי אנוש – ניתן לאסוף מידע רלוונטי על כל עובד, כך שתוכל לנהל במקום אחד את כל הרשומות והנתונים של עובדיך.
התראות אוטומטיות – הגדרת מערך התראות לעסק באמצעות יצירת תהליכי אישור וצעדים שיתבצעו באופן אוטומטי כאשר יתרחש אירוע מסוים אשר חורג מהתהליך עסקי שהוגדר.
דוחות – יצירת והפקת דוחות בקלות לכל אחד מהיבטי העסק ובכללם דוח לקוחות וספקים, דוחות מכירות, דוח תזרים מזומנים, דוח ניהול חשבונות, דוח מלאי במחסנים, דוחות כספיים, דוח תמחיר ופעילויות מול לקוחות.
פונקציית "שאילתה בגרירה" – Drag & Relate – הצגת קשרים חשובים בין נתונים – וקבלת תמונה מלאה שתסייע לך להבין מיד כל טרנסקציה עסקית – על-ידי גרירת והצלבת הנתונים עליהם אתה מעוניין לקבל מידע נוסף.
התאמה אישית ואינטגרציה – מאפשר למשתמשים להוסיף בקלות שדות, לשנות טפסים ולהתאים שאילתות ודוחות בהתאם לדרישות וצרכי העסק. כלים להתאמה אישית יעמדו לרשותך בכדי ליצור אינטגרציה ולייבא נתונים ממערכות קיימות אחרות בעסק ל- SAP Business One.

 

כתיבת תגובה